Direktlänk till inlägg 24 oktober 2014

Steal My Girl Music Video

Av Cornelia - 24 oktober 2014 19:42

Vad ska jag säga... hmm... ASGRYM!!!! Alldeles per-fect!!!

Sprang till datorn när jag insåg att det var två minuter kvar tills videon skulle läggas upp, hann precis. In på YouTube, precis när videon las upp kom jag in på deras sida. Musikvideon är så annorlunda, finns inte direkt så många som hänger med en apa i en musikvideo?! ;) Det roligaste var att Louis var DANGER like what? Finns det något farligt med honom? Tvärt om! :)

Och deras egna små snuttar i videon - underbara.

När de dansade runt alldeles blöta...   

 

Ja vad mer kan jag säga... De är alldeles underbara killar och videon är ett resultat på det!!!

 

#RefreshNotReplay

#LoggaUtFrånEraYoutubeKonton

#StealMyGirlMusicVideo

#BeatTheRecord

#OneDirection

#Directioner

 

Cornelia

 

 
 
Ingen bild

Directioner4Ever

25 oktober 2014 17:02

SJUUUUKT BRA VIDEO UTAV SJUUUUKT BRA KILLAR!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia - 11 oktober 2015 07:00


1. Vilken höst trend är mest du exalterad över? Jag är så sugen på att bära kappor, ha på mig mina stövlar samt alla varma accessoarer.  2. Vilken är din favorit höst skönhets produkt? Min favorit bland skönhetsprodukterna på hösten är nog en vinga...

Av Cornelia - 10 oktober 2015 23:00

Jag blev taggad av Emilia som jag har haft en collab tidigare med att göra två tags, the fall tag och sweater weather tag. Jag lägger upp den ena idag och den andra imorgon.   Vill först och främst be om förlåtelse för en hemskt dålig uppdatering...

Av Cornelia - 7 september 2015 21:24

Äntligen var det dags för mig och Sabrine att byta presenter! Jag är super nöjd och det hoppas jag att hon också är! Detta köpte jag till henne: Och detta är vad jag fick: Tack så jättemycket världens bästa!! Ily ...

Av Cornelia - 6 september 2015 21:01


Igår var jag på loppis med Frida och hennes släkt. Det blev ett par fynd åtminstone. Allting gick på 180 kronor, super! Min första gång på loppis så jag blev positivt överraskad! ...

Av Cornelia - 29 augusti 2015 21:16


I fredags lyckades jag äntligen göra marble nails, jag har varit på denna metod ett antal gånger men aldrig lyckats men nu satt det (hyfsat åtminstone)! Jag använder mig utav lösnaglar som jag limmade på och klippte så de blev ovala, dock är det ...

Skapa flashcards