Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Cornelia - 5 februari 2015 23:12

Först och främst, jag gjorde historieprovet igår. Det gick sådär, men jag tycker att jag borde få godkänt iallafall. Jag var även på zumba igår.

Idag fick vi tillbaka samhällsprovet, jag fick C- och var nära till att gråta... Fast att jag trodde att jag skulle få F. Men vill ju inte ha så låga betyg... Aja, bättre än vad jag trodde! Vi jobbade själva hela tiden idag, förutom på matten typ. Räkna med att det tillkommer mycket eget arbete och grupparbete på gymnasiet. Iallafall... Jonas följde med mig hem idag, det var länge sen sist.. Så ja det var kul, haha! Imorgon ska antagligen Sabrine följa med mig hem. Nästa vecka kan jag troligtvis inte träffa någon förrän på fredag eftersom vi har ett viktigt prov och en inlämning som vi har en vecka på oss att göra. Vi ska även redovisa temaarbetet om hållbar utveckling. Om jag är stressad? Pfft.. Neeeejdå...

Bjuder på den här oroligt vackra bilden på mig ute i det fina vintervädret...

Ovido - Quiz & Flashcards