Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Cornelia - 12 februari 2015 20:00

ännu en gång fick jag C- på ett prov, denna gång historieprovet. SO-ämnena är inte min starka sida. Jag pratade med min klasskamrat Angelica idag, och hon sa att hon inte förstod varför hon hade valt Samhällsprogrammet eftersom hon inte ens tycker om SO. Jag håller verkligen med! Vad tänkte jag egentligen med?

Imorgon är det iallafall psykologiprov, självklart är jag superorolig. Eftersom vi har haft så många uppgifter att genomföra så har jag svårt för att plugga så mycket som jag egentligen vill... Men jag borde nå godkänt iallafall, hoppas jag. Jag vill ju bli psykolog, och jag tycker att psykologi är intressant. Dock så är det vissa saker som är svårförståeliga, som positiv bestraffning. Men jag r träna extra på det ikväll. Vingar provet imorgon bitti, första lektionen, så då har vi ingen tid att plugga innan. Kuuuul.. Nu tänker jag att jag ska plugga lite på FaceTime med Jonas. Sen får jag bara läsa på igen. Har ju en till bok som jag fick låna av mamma, så jag får lite mer information från den osv.

Vi hade förresten en redovisning om bananer, usch vad läskigt det är.

Ovido - Quiz & Flashcards