Alla inlägg den 7 april 2015

Av Cornelia - 7 april 2015 18:44

Idag gick jag till skolan, första dagen efter påsklovet och den var väldigt seg. Inatt somnade jag runt 23.00 och vaknade 01.30 sedan somnade jag runt 02.00 och vaknade återigen 02.30 och låg vaken tills jag skulle iväg till skolan. Med andra ord kunde jag verkligen inte sova inatt, usch vad irriterande det är. Idag var jag alltså väldigt trött och jag somnade när jag kom hem, men jag tror att det kan bero på att jag mår dåligt. Jag har fryst under dagen och det gör jag fortfarande, jag hade även feber och huvudvärk men det försvann när jag tog en tablett. Nu har jag ohyggligt ont i magen och mår illa mellan varven. I morgon har jag muntligt i spanska så det är en dålig dag att bli sjuk på, men sålänge jag inte kräks så får jag släpa mig till skolan imorgon.

Jag hoppas att ni har en mycket bättre dag än jag! xo

Ovido - Quiz & Flashcards