Alla inlägg den 20 juni 2015

Av Cornelia - 20 juni 2015 19:33

Köpte dessa för ett tag sedan men jag har glömt att lägga upp dem, så här kommer de. Många ointressanta hauls, jag vet, men har inte tid och ork till andra inlägg just nu.

Av Cornelia - 20 juni 2015 15:02

Jag fyller år i slutet av juli.. Nästan dags ju.. Drygt en månad kvar bara, så självklart har jag börjat skriva på en önskelista. Här är lite av sakerna jag har kommit på tills nu:

Av Cornelia - 20 juni 2015 14:58

Igår var jag på Lager 157 med min familj och detta är vad jag fick:


Ett mönstrat linne i ett väldigt skönt och luftigt tyg, perfekt till sommaren. 100:-


Ett par svarta otroligt tunna och sköna mjukisbyxor med häng ;). 2 för 100:-

(Ignorera hårstråna på dem, har man katter samt eget fällande hår så har man;))


"Woke up like this. Then I woke up..."-tröja. Återigen ohyggligt skönt material och man känner sig otroligt cool i den!! 150:-


Hoppas ni hade en underbar midsommar, puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards