Direktlänk till inlägg 23 december 2014

Dagen innan julafton

Av Cornelia - 23 december 2014 22:57

Idag är det verkligen dagen innan julafton!

Jag har väntat på detta ögonblicket väldigt länge nu... Nästan i 2 år, haha ne gud vilken kvällshumor..

Jag är så oerhört spänd på att få julklappar, tyvärr så berättade mamma att hon hade beställt efter en äkta MK väska till mig för ett par tusen, men det verkar som att sidan är fake då den fortfarande inte har kommit osv. Så det suger ju. Och eftersom att den var den "stora" julklappen så har jag inte så mycket mer, men men.

Det viktigaste är inte alla klapparna man får, utan klapparna man ger, gemenskapen man upplever och kärleken man känner. #låtervuxen

 

Nej men jag kommer att bli nöjd med resten, bara lite synd då väskan är väldigt dyr och vi inte kommer att få pengarna tillbaka isånnafall.

 

Igårkvälls kom Jonas hit, vi såg på Annabelle. Herre. Min. Gud. USCH. Asså jag kollade dock bort minst halva filmen, sååå Frida. Vi ska se den också, bara så du vet ;)

Och påtal om Frida så fick jag ett litet sms då hon ajabajade mig för att jag inte hade uppdaterat bloggen, så ja det gör jag nu!

 

Jag har bytit julklappar med Jonas idag, vi öppnade dem redan idag. Jag tänkte eventuellt lägga upp i ett inlägg vad jag gav bort så vad jag gav honom får ni se i ett annat inlägg, men utav honom fick jag One Directions ask med You & I parfymen och duschkrämen. ASSÅ OMG!!!

Jag och Frida bytte julklappar med varandra ikväll vid soptunnan mellan våra hus, det börjar bli en tradition. Jag har fortfarande inte öppnat hennes men det gör jag nog imorgon bitti... Tror jag iallafall, vi får se.

Och jag och Sabrine böt i söndags, utav henne fick jag ett ljus, ett kit med två duschkrämer och en tvål och en snöglob. 

Så tack allesammans!

 


Idag så fick Jonas sminka mig (jag tvingade honom... men nu ska vi inte gå in på detaljer), jag lägger upp resultatet efter jag har lagt upp det här inlägget.

 

Redan nu så önskar jag er en riktigt god jul, och ett gott nytt år!

Pussar till er alla


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia - 11 oktober 2015 07:00


1. Vilken höst trend är mest du exalterad över? Jag är så sugen på att bära kappor, ha på mig mina stövlar samt alla varma accessoarer.  2. Vilken är din favorit höst skönhets produkt? Min favorit bland skönhetsprodukterna på hösten är nog en vinga...

Av Cornelia - 10 oktober 2015 23:00

Jag blev taggad av Emilia som jag har haft en collab tidigare med att göra två tags, the fall tag och sweater weather tag. Jag lägger upp den ena idag och den andra imorgon.   Vill först och främst be om förlåtelse för en hemskt dålig uppdatering...

Av Cornelia - 7 september 2015 21:24

Äntligen var det dags för mig och Sabrine att byta presenter! Jag är super nöjd och det hoppas jag att hon också är! Detta köpte jag till henne: Och detta är vad jag fick: Tack så jättemycket världens bästa!! Ily ...

Av Cornelia - 6 september 2015 21:01


Igår var jag på loppis med Frida och hennes släkt. Det blev ett par fynd åtminstone. Allting gick på 180 kronor, super! Min första gång på loppis så jag blev positivt överraskad! ...

Av Cornelia - 29 augusti 2015 21:16


I fredags lyckades jag äntligen göra marble nails, jag har varit på denna metod ett antal gånger men aldrig lyckats men nu satt det (hyfsat åtminstone)! Jag använder mig utav lösnaglar som jag limmade på och klippte så de blev ovala, dock är det ...

Ovido - Quiz & Flashcards