Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Cornelia - 5 augusti 2014 00:26

Ikväll så beställde jag ett par höga, vita converse! De kostade mindre än mina andra, bara 559:- !!!!! Så jag är superglad över att jag beställde dem, jag har velat ha dem ett bra tag nu! :)

Cornelia

Av Cornelia - 5 augusti 2014 00:22

Jag har haft en alldeles underbar helg! En underbar vecka, först var jag på västkusten från söndag-fredag, och det var alldeles fantastiskt! Sen på fredagkväll när jag kom hem så åkte jag till Jonas, sen åkte jag hem på söndagen. Det var som sagt en alldeles underbar helg, jag blev väckt med frukost på sängen, vi kollade på filmer, "The Shining" och "Dear John" - vår film! ^^
Sen så gjorde vi (han) en sallad till lunch, supergott! Och i söndags så spelade vi tv spel och åt vattenmelon bland annat!
Men ja, en underbar helg med världens finaste kille. Och en underbar semester med världens bästa familj <3

Cornelia

Ovido - Quiz & Flashcards