Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Cornelia - 17 augusti 2014 22:20

Så imorgon börjar skolan, och denna gången är det inte som vanligt.. Jag kommer inte tillbaks till min gamla skola, där jag gick med alla mina vänner... Utan jag börjar på en ny skola, ett gymnasium. Förhoppningsvis med Sabrine vid min sida. Jag vet inte vad jag har för klasskompisar, jag vet inte hur mitt schema ser ut, allt är en stor röra. Jag kommer att gå på en skola utan mina fina vänner, de som betyder så sjukt mycket för mig kommer inte längre att vara vid min sida varje vardag. Min pojkvän kommer att gå på en annan skola, han som jag alltid träffade varje dag kommer jag bara träffa efter skoltid. Sen har jag läxor... Jag kommer att ha prov... Allt kommer att vara svårare. Men det läskigaste är att inte veta hur mycket detta kommer att skilja på mig och mina vänner. Men jag kommer aldrig att släppa taget för finare vänner kan man inte hitta, inte heller en bättre pojkvän. Och det känns verkligen hemskt nu kvällen innan, men ja... Jag hoppas att jag kommer att trivas. Och kära Jonas, kära vänner... Jag älskar er. Då, nu, för alltid! <3

Cornelia

Av Cornelia - 17 augusti 2014 18:17

I fredags så åkte jag till dollarstore och köpte lite mer grejer till skolstarten. Efter det så åkte jag hem till Jonas, när han skulle på fotbollsträning så tog jag bussen hem och sen köpte jag blommor som jag tog med mig upp till kyrkogården... Efter en stund så kom Sabrine och vi gick bara runt och pratade typ, vid åtta så kom Jonas o benne. Då gick vi runt tillsammans ganska länge, sen gick Jonas o jag hem till mig. Vi såg på film och sen sov vi. Dock så åskade det den natten... Scaryyy
Nästa dag så såg vi X antal komedier.. Haha xD Och så spelade vi lite spel med min lillasyster, eller ah mest Jonas ^^ Sålänge så färgade jag min utväxt. På kvällen så lagade vi tacos och vid elva så tog Jonas bussen hem. Superbra dagar med en superbra kille!

Och nu idag är det sista dagen på sommarlovet, jag har städat, plockat ögonbrynen osv.
Och nu är Sabrine här och vi ha presentbyte yaaaay ;)

Cornelia

Ovido - Quiz & Flashcards