Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Cornelia - 10 augusti 2014 23:57

Nu är jag hemkommen efter en underbar dag hos världens bästa pojkvän! Mamma körde dit mig så att jag var där på eftermiddagen, och hemma hos honom väntade en fin middag! Han hade dukat fint, o med rosa rosor på bordet, och gjort köttfärssås och spaghetti, min favorit! Det var jättegott! Sen såg vi på filmer och åt glass, mums! Han hade verkligen ansträngt sig och jag blev så sjukt glad. Så oerhört tacksam för allt! Jonas, jag älskar dig. För alltid! <3

Cornelia

Av Cornelia - 10 augusti 2014 09:28

Idag var det 3 månader sen jag blev tillsammans med dig Jonas, 3 månader sen våran första puss. Dessa 3 månader har betytt mycket för mig, väldigt mycket. De har varit fantastiska. Tiden har gått så fort, vi har alltid så roligt och hittar alltid på en massa kul. Jag har varit småkär i dig sen sjuan, men jag hade nästan gett upp eftersom att jag aldrig hade trott att du skulle gilla mig tillbaka, men då hände det något... Något alldeles perfekt. Jag älskar dig Jonas, av hela mitt hjärta. Jag hoppas innerligt att jag kommer få uppleva fler månader med dig...år.
Pussar i mängder,

Cornelia

Ovido - Quiz & Flashcards