Direktlänk till inlägg 3 februari 2015

Mitt liv just nu

Av Cornelia - 3 februari 2015 11:55

Usch vad skolan begär mycket nu innan sportlovet. Förrförra veckan hade vi bl.a ett svenska prov om antikens litteratur, det gick väl bra. Jag borde få ett A eller åtminstone ett B tycker jag.. Jag fick 76 av 81 poäng. Förra veckan hade vi prov i samhällsekonomi. Det gick åt helvetet. Så det provet vet jag redan nu att jag kommer få underkänt i. Sen har jag även ett historieprov imorgon och en engelska redovisning på fredag. Veckan efter det, alltså nästa vecka, så har vi psykologiprov och engelskainlämning. Det enda provet jag tror att det kommer gå hyffsat bra på är psykologiprovet. Min mamma är ju psykolog så om det är något jag undrar över eller inte förstår så är det bara att jag frågar henne. Resten kommer att suga..

Iallafall, idag är jag hemma och är sjuk. Jag har väldigt ont i magen.. Jag fick det i början av hösten också. Dock gjorde det betydligt ondare då, men den här gången så känns det bäst att bara ligga ner. Det går ont när jag står upp eller sitter. Jag tror att det kan ha med all stress att göra... Det blandat med prestationsångest är ingen bra kombination.

Nog om hur eländigt mitt liv är just nu... De positiva grejerna måste även få skina fram. I söndags var jag och Frida ute och fotade i det fina vintervädret. Vi fotade varandra men min storasyster hjälpte även till. Eftersom kameran tog slut på batterier så använde vi min iPad en stund också. Jag har inte fått fotona från Frida än men när de kommer så tänkte jag redigera lite och sedan lägga upp några av dem här. Här kommer iallafall några av fotona som vi tog med min iPad:

Det där var då några av dem. Och ja, klänning utomhus när det är vinter är inte så smart tänkt.. Men det blev fint! ;)

Hata mig inte för att jag la upp ett par Frida. Du är superfin!

 
 
Ingen bild

Jonas

3 februari 2015 16:46

Wow you're stunning :')

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia - 11 oktober 2015 07:00


1. Vilken höst trend är mest du exalterad över? Jag är så sugen på att bära kappor, ha på mig mina stövlar samt alla varma accessoarer.  2. Vilken är din favorit höst skönhets produkt? Min favorit bland skönhetsprodukterna på hösten är nog en vinga...

Av Cornelia - 10 oktober 2015 23:00

Jag blev taggad av Emilia som jag har haft en collab tidigare med att göra två tags, the fall tag och sweater weather tag. Jag lägger upp den ena idag och den andra imorgon.   Vill först och främst be om förlåtelse för en hemskt dålig uppdatering...

Av Cornelia - 7 september 2015 21:24

Äntligen var det dags för mig och Sabrine att byta presenter! Jag är super nöjd och det hoppas jag att hon också är! Detta köpte jag till henne: Och detta är vad jag fick: Tack så jättemycket världens bästa!! Ily ...

Av Cornelia - 6 september 2015 21:01


Igår var jag på loppis med Frida och hennes släkt. Det blev ett par fynd åtminstone. Allting gick på 180 kronor, super! Min första gång på loppis så jag blev positivt överraskad! ...

Av Cornelia - 29 augusti 2015 21:16


I fredags lyckades jag äntligen göra marble nails, jag har varit på denna metod ett antal gånger men aldrig lyckats men nu satt det (hyfsat åtminstone)! Jag använder mig utav lösnaglar som jag limmade på och klippte så de blev ovala, dock är det ...

Ovido - Quiz & Flashcards