Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Cornelia - 2 januari 2015 20:08

Igår så fick jag köpa kläder från La Redoutte.

Jag valde sex plagg och tillsammans med frakten kostade beställningen drygt 800:-.

Jag hittade allt på mellandagsrean och plaggen hade upp till 70% rabatt!

 

Jag kommer att lägga upp bilder på plaggen när de har kommit, men det jag beställde var iallafall 2 tröjor, 2 skjortor, 1 topp och 1 bh. Ska bli jättekul att få hem kläderna! Jag har velat ha en vit skjorta väldigt länge nu, äntligen gjorde jag det! Även en blå skjorta slank med... Kan ju vara bra att ha! Haha ne men den borde bli fin under någon stickad tröja!

 

Som sagt så lägger jag upp ett inlägg när klädesplaggen har kommit!

 

Ps. Måste verkligen rekommendera er om denna låt. Fastnat på den!


 

Av Cornelia - 2 januari 2015 20:04

Jag åkte till Vingåkers Outlet igår och detta var allt som jag la vantarna på.

Dock ska jag inte klaga... Liksom....

HÖRLURAR SOM LUKTAR BLÅBÄR

!!!!!!!

 

Jag har inte öppnat dem än, men jag tänkte göra det ikväll. Jag valde iallafall med blåbärsdoft och den luktar gudomligt. Clara valde vinbär och Felicia fick en i jordgubb.

 

 

Väldigt häftig förpackning måste jag säga, som ett juicepaket. Fyndigt!!

 

30:- kostade dem bara då de var nedsänkta i pris.

 

 

Av Cornelia - 2 januari 2015 19:41

~ Nytt år, nya möjligheter ~


Nu är det officiellt ett nytt år, 2015.

Men hur avslutade jag det förra året, 2014?

Jo...

 

Nyårsafton firade jag med min familj!

Jag behövde ju därför inte klä upp mig, men jag ville vara lite nyårsfin iallafall. Såhär såg jag ut:

 

Och ja, raggsockorna var nödvändiga ;)

 

Vad är en utav de viktigaste faktorerna sista dagen på året? Jo, maten.

Vi brukar alltid ha en trerättersmiddag på nyårsafton.

Det här året åt vi:

Skaldjurssoppa (Räkor & Hummer)

 

Oxfilé & Potatiskaka med vinsås

 

Pannacotta med Hallon

 

 

ASSÅ MUMS!!!


Inte för att skryta med... Jag åt resten av soppan till frukost dagen efter... ;)

 

När det var dags för fyrverkerier så fick vi gå bort en bit då säkerhetsavståndet har ökat till 30m.

Klockan tolv smällde vi våra första fyrverkerier tillsammans med två andra familjer. Våra raketer var väldigt häftiga och en hade till och med ett säkerhetsband som man skulle spänna fast den i. Den smäll högt och nära marken, ASHÄFTIG!

Dottern i ena familjen utbrast "Mamma, jag sket nästan i byxan.. oh gud".. Var tvungen att lägga till henne på instagram sen ;)

 

När vi kom hem så drack vi champange.... Och ja, självklart den alkoholfria sorten. Den hette Bubblizz eller något liknande! Supergod var den iallafall!

Självklart var jag tvungen att ta en fjortisbild med min alkoholfria dryck!

Here it comes..

 


Och den officiella nyårsselfien skulle upp på snapchat...

 

That nörd.

 

Det var iallafall så som jag firade min nyårsafton!

 

Hadeeeee

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards