Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Cornelia - 14 januari 2015 19:16

För en-två veckor sedan så beställde jag ifrån La Redoute, jag har redan skrivit det i ett inlägg men nu är det dags att ta upp det igen. Nu har de anlänt!! Detta var plaggen som jag beställde:

 

   

...

 

   

En ljusblå skjorta med rund krage. 89.70:-

Satt bra och är väldigt fin. Jag älskar rosetten som är broderad i guld.

 

...

 

   

En vit skjorta. 159,60:-. 

Längre än vad jag trodde och ville ha, men fin! Ganska genomskinlig.

 

...

 

     

En vit spetstopp med hjärtformad halsringning. 125,30:-. 
Mer urringad än vad jag trodde, men den är väldigt fin. Ni ser även på närbilden vilken fin spets det är.

 

...

 

   

En vit tröja med spets längs sidorna. 159,20:-.

Jag älskar den! Min storasyster köpte en likadan fast i grå men fick den tidigare, jag har redan lånat den. Spetsen på sidorna är virkad eller något sånt tror jag, den är något beigeare än tröjan i sig.

 

...

 

   

En svart tröja med dragkedjor i slutet av ärmarna. 143,20:-.

Väldigt fin tröja. Jag tyckte att dragkedjorna gjorde det lilla extra med tröjan. Tänkte ha den över en skjorta bland annat.

 

...

 


Det var allt, förutom en BH som kostade 74,70:-. Jag valde att inte posera i min nyinköpta bh, men det tror jag att ni kan förstå ;)

Jag är iallafall nöjd! Alla plaggen var även på rea som märks på priserna.

Tack mamma och pappa! Och grattis på eran bröllopsdag, 19 år!   

 

OBS! Jag har mina gymnastiktights på mig, så nej jag brukar normalt inte ha på mig dessa.

Förlåt för att spegeln var så smutsig.

 

http://www.laredoute.se/

Ovido - Quiz & Flashcards