Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Cornelia - 10 januari 2015 13:52

Idag är det officiellt åtta månader med den här pojken     !

För 8 månader sen så blev det vi två! Det är verkligen ingenting som jag ångrar, jag skulle göra vad som helst för att ha kvar honom. Han vet alltid hur han ska få mig på bättre humör, hur han ska trösta mig och hur han får mig att skratta. Jag känner mig trygg med honom och det är något unikt. Han får mig att känna mig fin och speciell. Jag älskar honom av hela mitt hjärta! 


~ Grattis till oss ~

     


Av Cornelia - 10 januari 2015 13:48

Igår så gjorde mamma någonting som jag aldrig har ätit förut, semlor med nutella!


Hon hade sett det på internet och tyckte att vi kunde äta det igårkvälls, vilket vi gjorde. De var väldigt goda! Jag brukar inte tycka om semlor eftersom jag inte gillar mandelmassa, men eftersom man böt ut mandelmassa mot nutella så blev det gott. 

Om ni är nutella älskare som jag så bör ni verkligen prova detta! MUMS 

 

     

Av Cornelia - 10 januari 2015 13:42

Under den här veckan så kom mina efterlängtade paket, min MK väska och mina Johnny Bulls stövlar!

Herregud vad fina båda två var, kommer använda dem hela tiden. De passar bra till allt då de är svarta! Jag har haft dem två gånger i skolan redan, varav vi endast har haft två skoldagar än sålänge ;)

   

 

Ovido - Quiz & Flashcards