Alla inlägg den 1 maj 2015

Av Cornelia - 1 maj 2015 21:17

Igår var jag och Jonas och kollade på majbrasan, dock var det väldigt regnigt så vi gick hem efter bara ett litet tag. Mysigt är det iallafall!

Idag åkte jag, mamma och pappa till stan för att jag behövde handla presenter till Clara, det blev två böcker med mönstrade ark samt en VS body mist eftersom hon länge velat ha en sån då många av hennes kompisar har det. 199:- kostade allt tillsammans. Sedan fick jag en ljusslinga av mamma och pappa som var slut senast då jag tänkte köpa den, 99:-. Vi fikade också, jag tog en chai och något som jag tror var en blåbärscheesecake. Gott var det iallafall, dock sååå mycket socker att jag mådde dåligt efter..

När vi kom hem slog jag in Claras presenter så nu är allt klart inför hennes födelsedag på söndag! Jag tror iallafall att hon kommer att tycka om presenterna eftersom hon önskade sig både mönstrade papper och en VS.. Annars är det bäst att hon låtsas avguda dem ;)

XO

Ovido - Quiz & Flashcards