Alla inlägg den 28 maj 2015

Av Cornelia - 28 maj 2015 23:11

Förlåt för så sjukt dålig uppdatering, det har varit (och är) så sjukt mycket i skolan just nu på slutspurten. Jag har inte haft tid för att blogga och när jag har haft det har jag prioriterat annat.

Jag tror att det var i lördags eller fredags som jag beställde efter lite bilder, igår stod det att de var skickade och idag kom de! Så fina och så sjukt många, funderar på att göra en liten DIY med dem inför sommaren för att göra mitt rum somrigare... Vi får se. Jag beställde iallafall både citat, tumblr inspirerade bilder, selfies samt random bilder på min familj, husdjur, vänner etc. Storleken är 10x10 vilket är en väldigt bra storlek om man exempelvis vill sätta upp ett par på väggen, i skåpet etc. Jag funderar på att sätta upp några på skåpsluckan i skolan!

På tal om skolan så lovade jag att lägga upp ett inlägg om hur man studerar smart, detta har inte blivit av men jag ska försöka att skriva det imorgon.. Så håll utkik :)

understruken text ja, det är en ananas.

Ovido - Quiz & Flashcards