Alla inlägg den 2 november 2014

Av Cornelia - 2 november 2014 21:53

~We all have these days, don't pretend you haven't had one~

Cornelia

Av Cornelia - 2 november 2014 21:50

Så otroligt synd att han inte ska vara hemma på våran halvårsdag, otroligt synd att han åker bort i en vecka överhuvudtaget faktiskt... Men det ordnar sig.

Love you.

Cornelia

Seriöööööst, kan muppa mig hur mycket jag vill runt honom och han bryr sig inte. Han brukar haka på eller säga att jag är söt. Finns ingen bättre!

Av Cornelia - 2 november 2014 21:45

Så häromdagen var det halloween som troligen alla vet! Och eftersom jag inte hade någon halloweenfest iår så var det bara familjen hemma och pojkvännen min. Vi var dock tvungna att ha lite kul, så vi klädde ut oss som vanligt och åt gott. Gröna spagghettisar och köttfärssås till kvällsmat, sedan pumpapaj som jag och Jonas gjorde på eftermiddagen, Clara hjälpte även till lite, hon valde bland annat att den skulle vara grön. Mums! Haha aldrig ätit pumpapaj tidigare, men måste säga att det var förvånansvärt gott. Den luktade otroligt gott, den smakade gott i lagom mängd. Ja, helt okej!
Clara fick måla Jonas med ansiktsfärg, så gulliga!
Ja.. Sen så åt vi godis, såg en skräckis och drack glögg. Nu börjar det bli vinter allt ;)
Dagen innan så blev det lite mys med både Jonas och Clara.. Även katten Wilma ;)

Det var väl det antar jag.. Ah.. När vi låg i sängen allesammans så blev det lite flummigt och vi låtsades att jag hette Agneta Burgare, Jonas hette Börje Burgare och Clara hette Ham Burgare.. Så det blev hamburgare.. Get it? ;)
Iallafall.. Mysig helg, tyvärr är det skoldags imorgon igen. Jag orkar inteeeee.. Prov, läxor och inlämningar hela tiden.. Det suger. Men, men. Får vara glad över att jag har möjligheten att gå i skolan!

Cornelia

Av Cornelia - 2 november 2014 21:32

Jag fick Viva la Divas ögonskuggspalett med namnet nudie matte, ögonskuggspaletten har sex ögonskuggor i bruna toner. Jag gjorde en jättesnabb sminkning som passar till vardagen bara för att prova. Jag tycker att ögonskuggan fungerar bra, den är lätt att lägga på och håller länge!

Cornelia

Ovido - Quiz & Flashcards