Alla inlägg den 9 november 2014

Av Cornelia - 9 november 2014 18:32

Först och främst, jag vet... jag är bara 16 år och man bör vara 18 år för att använda denna tandblekningspenna. Men nu är det så att jag ska bleka tänderna på riktigt, hos tandläkaren, när jag har fyllt 18. Så... jag tänker använda den här produkten för att se om den fungerar som jag hoppas ;)

Jag har lidit av av hur gula mina tänder är väldigt länge, jag röker inte eller så och har aldrig gjort utan de har bara en gulare ton. Jag har velat ha denna länge och häromdagen beställde mamma den till mig. Så nu har jag använt den 3 gånger, mer ska det bli! Den finns att köpa på exempelvis lyko.

Såhär gör jag när jag applicerar den.

 

1. Jag borstar tänderna, för att få tänderna så rena som möjligt innan applicering.

2. Ja, såhär ser förpackningen ut.

3. Och såhär ser själva produkten ut.

4. Jag applicerar ett tunt lager på alla mina tänder.

5. Jag ler såhär konstigt i en minut för att få det att torka lite.

 

Sen väntar jag i ungefär en halvtimme innan jag sköljer bort det med vatten.

 

OBS. Tänk på att inte äta eller dricka något annat en vatten under timmen efter du applicerat gelen.

 

Hoppas verkligen på ett bra resultat! 

 

Cornelia

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards