Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Cornelia - 7 juli 2014 20:01

Idag var ju som sagt jag på stranden med Frida, pappa och systrarna. Efter det så åkte vi till ett ställe där man fick köpa jordgubbar, som man plockade själva! Så nu har vi många jordgubbar ;)
Sen så fortsatt jag och Frida att sola hemma hos mig, men när mamma kom hem så hoppade alla förutom jag ner i poolen.
När Frida gick hem på kvällen så fortsatt jag att "sola", solen sken inte riktigt längre.. Men det var bara så skönt att ligga där.. Och bara tänka..
Nu så ska hela familjen spela ett spel, "krossa föräldrarna", så vi får hoppas att vi gör det ;)

Jag räknar bara ner dagarna tills att min pojkvän kommer hem.. Men det känns som en evighet..

Cornelia

Av Cornelia - 7 juli 2014 11:25

Just nu så ligger jag och solar på stranden med bästa Frida, systrarna o pappa! Det är sjukt varmt. Det enda som skulle kunna göra dagen bättre är om Jonas var här..
Men ja.. Just nu lyssnar jag på albumet till the fault in our stars!

Frida sov över hos mig inatt, så vi såg på en skräckis, Don't be afraid of the dark, och så åt vi snacks och drack läsk. På eftermiddagen så åkte vi moppe till Ica Maxi.. Ja.. 40 minuter dit, 40 minuter hem.. Bara för att köpa smörgåstårta! Sånna är vi ;)

Men nu ska jag bara sola och chilla, haha!

Cornelia

Ovido - Quiz & Flashcards