Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Cornelia - 26 juli 2014 23:53

Äntligen så kom Jonas hem, han fick skjuts direkt när han kom hem på kvällen, så han var här halv tolv ungefär. Han sov över här och tog sista bussen hem idag,  dvs elva bussen. Vi har bara stannat hemma och chillat, sett på film och badat i poolen med min lillasyster. Och eftersom att han var så sjuuukt snäll så sprutade han vatten på mig med vattenslangen innan vi ens hade hoppat i poolen, tack kära du... ;) Men Clara skvätte ner honom rejält! ;) Haha!

Jag är bara så glad över att tre veckor har gått och att han är hemma i Sverige igen. Nu när vi har fått träffats en dag så är det en vecka kvar tills nästa gång, eftersom att jag och min familj ska åka på semester imorgon. Men en vecka... bättre än tre iallafall. Eftersom att jag har fyllt år medans han var borta så fick jag presenter idag, oooh! Utav honom fick jag en plånbok ifrån Guess#Fancy :D Och så hade hans mamma köpt en Victoria's Secret body mist i Secret Charm, så himla gulliga!! Så tack så hemskt mycket!! :'D


Och Jonas, jag älskar dig! <3

Ovido - Quiz & Flashcards