Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Cornelia - 14 juli 2014 20:49

Fick ett sms från Sabrine där det stod;
"Kolla på din soptunna"
Då gick jag ut o där låg detta!!! Så sjukt gulligt, älskar dig!!!!! :') <3

Cornelia

Av Cornelia - 14 juli 2014 19:38

Okej, så igår skulle ju jag och min familj åka till Eskilstuna men det blev inte av eftersom att det spöregnade och skulle åska. Istället så stannade vi hemma och fixade trädgården, jag målade en pallkrage. Men självklart så var jag tvungen att få färg på ena benet, så nu har jag vit färg på mina jeans... Dags att köpa nya! Efter det så såg vi på film och åt gurka och morötter som vi doppade i dipp. Sen så ringde min kära pojkvän så vi pratade ett tag.

Så eftersom att vi inte åkte till Eskilstuna så får jag nöja mig med att lyssna på spotify ;)

Okej, jag är inte värsta fanet, men han är duktig!



Cornelia


Av Cornelia - 14 juli 2014 13:04

Igår så fyllde finaste Sabrine 16 år, nu är du riktigt gammal tant! ;)
Jag älskar dig sötgöta! O jag vet att du hade en perfekt dag... Eller hur... Heheheh ;)
Jag minns det som igår när vi blev vänner, och nu är vi bästisar! Vi gör verkligen allt tillsammans, och du hjälper mig i vått o torrt! Jag är så glad över att vi ska gå på samma gymnasium, på samma program till och med. Vi kommer äga stället! ;)
Men iallafall, älskar dig! Du får dina presenter snart.. ;)
Puss! <3

Ovido - Quiz & Flashcards