Alla inlägg den 21 juli 2014

Av Cornelia - 21 juli 2014 23:21

Idag så fyllde jag sexton år! Grattis till mig! ;)

Jag väcktes med frukost på sängen och sång (tradition) och så fick jag... EN DATOR! Jag blev väldigt glad eftersom att jag hade önskat mig det. Senare så kom Frida och utav henne fick jag två Victoria's Secret, en mist och en lotion i Pure Seduction. Jag fick även en ansiktsmask, läppbalsam, choklad och ett kort! Utav Bosse så fick jag pengar och ett kort. Utav farfar fick jag också ett kort och pengar. Jag fick även rosor utav min mammas kusin Jörel. Farmor skickade ett kort, och så ska hon komma hit om några veckor och fira mig, och då får jag presenter av henne. Och så kommer Jonas hem på lördag, så han har sagt att han kanske har med sig någon present då. Hihi ;)

Senare så åt vi tårta, spelade lite spel och så vidare. Frida gick hem sent på kvällen och sen dess har jag suttit med min dator! ;)

Jag har även fått massa gulliga gratulationer på både facebook och sms oså, så söta!

Så jag vill tacka alla som hade nått att göra med min födelsedag, och tack för alla presenterna! Jag blev verkligen jätteglad, otroligt tacksam! :') Jag älskar er! <3


#SweetSixteen


Cornelia

Ovido - Quiz & Flashcards