Direktlänk till inlägg 18 juli 2014

Ännu mer frågor...

Av Cornelia - 18 juli 2014 14:30

- Fyra frågor om förhållanden

Är du singel ? Nej (:

Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Jag tror det iallafall.

Hur många har du varit kär i? Hmm.. Kanske 3.

Är du kär just nu? Det är jag verkligen!


- 12 frågor om dig själv

Namn? Cornelia

När fyller du år ? Om 3 dagar, dvs 21 Juli. 

Några piercingar? Endast 2, i öronen.

Vad har du på dig just nu? En klänning.

Vilken årstid är bäst? Sommaaar!

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna bredvid den man älskar... Frukost på sängen skadar ju inte ;)

Vad tycker du mest om hos dig själv? Hmm.. Kommer inte på något.

Vad är du bra på? Är väl helt okej på att spela gitarr.

Vilka älskar du mest på denna jord? Min fina familj, min pojkvän och mina vänner.

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Nej, eller det beror på vem det är.

Tatueringar: 0

Barn: 0


- 6 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Frida skulle jag nog säga ;)

Vem är den roligaste av dina vänner? Alla är roliga på sitt sätt.

Vem är snyggast av dina vänner? Alla är så snygga, går inte att välja!

Vem är mest partyprisse? Ingen, haha.

Vem är den du helst har filmkväll med? Frida, skräckfilmsmaraton ^^

Vem av dina vänner är mest ”evil”? Sabrine...? ;)


- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? Jag vet inte riktigt..

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja!

Vem är farligast i din familj? Jag såklart ;)

Vem ser roligast ut i din familj? Idk

Vem är coolast? Fortfarande jag.. #Swag ;)

Har ni något husdjur? Yes, katter och hund.

Mest gemensamt med? Mamma skulle jag tro.

Underhållningen? Felicia och Clara oftast, haha!

Sover du oftast med? Om jag sover med någon så är det Clara, men det händer inte så ofta..

Roligaste kvällen med familjen? Vi har haft många!


- 10 frågor om idag

Vad har du gjort? Jag har typ bara tagit det lugnt.

Vad ska du göra nu? Jag ska göra klart det här inlägget.

Har du gjort något dåligt idag? Naajj

Vad har du ätit idag ? Kassler och makaroner, haha.

Har du duschat idag? Ska duscha ikväll.

Trött nu? Ja..

Vad händer i morgon? Tjejkväll med brudarna, sen sova hos Frida! Jag ska även på fotboll.

Går du i skolan? Japp.

Har du varit i skolan idag? Nej, sommarlov ju ^^


- ANNAT

Hur mår du just nu? Sådär, ont i huvudet osv.

Har du piercat dig? Öronen.

Är du hungrig nu? Nej..

Vad är klockan nu just nu? 15.28

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggplatsen


- TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? Frida

Vem ringde du senast? Sabrine

Vem sms:a till dig senast? Pappa

Vem sms:a du till senast? Pappa


- FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? Några minuter sen ;)

Hur länge sen var det du träffa din farsa? Några minuter sen ;)


- ÖVRIGT

Gillar du punk? Nej!

Har du sminkat dig idag? Ja!


- MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? Ja.

Vilket är ditt favoritband/artist? ONE DIRECTION

Vad gillar du för musik? Hmm, det mesta.


- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? Haha, om jag har.. ;)

Har du fler än 3 jeans? Yes!

Har du fler än 5 tröjor? Ja.


- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? Ja.

Använder du ögonskugga? Ganska ofta, men neutralt isf.

Använder du kajal? Ibland.

Använder du hårspray? När jag lockar iaf.

Använder du parfym? Ja.

Använder du läppglans/läppstift? Ja!

Använder du brunkräm? Foundation, BB cream eller CC cream.

Använder du rouge? Inte så ofta.

Uppsatt hår eller hängande? För det mesta hängande.

Plattar/lockar du håret varje dag? Nej.

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Nepp.


- KÄRLEK

Är du kär just nu? Jaaa!

Har du kysst någon idag? Nej...

Har du ett förhållande? JA!!

Är du romantisk? Haha, tror inte det!

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Ha ett förhållande (:

Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej.

Vem sov du senast bredvid? Min lillasyster.

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Vadå.. Exakt dom orden?



Lite upprepningar och så men jag kände för att svara på frågor, haha!


Cornelia


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia - 11 oktober 2015 07:00


1. Vilken höst trend är mest du exalterad över? Jag är så sugen på att bära kappor, ha på mig mina stövlar samt alla varma accessoarer.  2. Vilken är din favorit höst skönhets produkt? Min favorit bland skönhetsprodukterna på hösten är nog en vinga...

Av Cornelia - 10 oktober 2015 23:00

Jag blev taggad av Emilia som jag har haft en collab tidigare med att göra två tags, the fall tag och sweater weather tag. Jag lägger upp den ena idag och den andra imorgon.   Vill först och främst be om förlåtelse för en hemskt dålig uppdatering...

Av Cornelia - 7 september 2015 21:24

Äntligen var det dags för mig och Sabrine att byta presenter! Jag är super nöjd och det hoppas jag att hon också är! Detta köpte jag till henne: Och detta är vad jag fick: Tack så jättemycket världens bästa!! Ily ...

Av Cornelia - 6 september 2015 21:01


Igår var jag på loppis med Frida och hennes släkt. Det blev ett par fynd åtminstone. Allting gick på 180 kronor, super! Min första gång på loppis så jag blev positivt överraskad! ...

Av Cornelia - 29 augusti 2015 21:16


I fredags lyckades jag äntligen göra marble nails, jag har varit på denna metod ett antal gånger men aldrig lyckats men nu satt det (hyfsat åtminstone)! Jag använder mig utav lösnaglar som jag limmade på och klippte så de blev ovala, dock är det ...

Ovido - Quiz & Flashcards