Alla inlägg under juli 2014

Av Cornelia - 7 juli 2014 11:25

Just nu så ligger jag och solar på stranden med bästa Frida, systrarna o pappa! Det är sjukt varmt. Det enda som skulle kunna göra dagen bättre är om Jonas var här..
Men ja.. Just nu lyssnar jag på albumet till the fault in our stars!

Frida sov över hos mig inatt, så vi såg på en skräckis, Don't be afraid of the dark, och så åt vi snacks och drack läsk. På eftermiddagen så åkte vi moppe till Ica Maxi.. Ja.. 40 minuter dit, 40 minuter hem.. Bara för att köpa smörgåstårta! Sånna är vi ;)

Men nu ska jag bara sola och chilla, haha!

Cornelia

Av Cornelia - 5 juli 2014 22:23

Idag så åkte min pojkvän till Finland... Han ska vara där i tre veckor.. Tre veckor.. Det har bara gått några timmar sen jag såg honom, och jag saknar honom redan.. Tiden kommer att gå så sakta, det är hemskt.

Men vi gjorde det bästa av tiden innan, han sov över hos mig!
Och jag fick en ros, en röd ros! Så sjukt gulligt! Finns ingen bättre kille! Han är bäst! 

Han lämnade kvar sin kudde hos mig, o den doftar honom.

Nu ska jag se lite på tv och sen ska jag försöka att sova.. Försöka..

Men jag får tänka positivt.. Imorgon är det en dag mindre tills han kommer hem...

Och Jonas, om du läser detta.. Jag älskar dig! 

Cornelia

Av Cornelia - 3 juli 2014 20:11

Idag var den näst sista dagen på sommarjobbet, jag och en vän uppträdde med sång och gitarr för gamlingarna :) Längtar tills imorgon... Sista dagen!


Nu på kvällen har jag varit med min bästa vän Frida och sett på mama, den var väldigt spännande, något läskig och den fick mig att gråta...

Det var flera saker som man inte fick reda på som man ville veta, men så är det i väldigt många filmer. Nu ska vi slå våra kloka huvuden ihop och försöka lista ut det själva.


Cornelia

Ovido - Quiz & Flashcards