Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Cornelia - 2 oktober 2014 15:42

Tag: I love VS bodymist tag


1. vilken är din go-to bodymist just nu?

Just nu så använder jag passion struck, eftersom att den är ny och doftar supergott!


2.vilken bodymist har du använt minst/mest?

Minst= Secret Charm tror jag.
Mest= Sensual Blush


3.hur många bodymists har du?

Jag har 8st bodymists och en lotion. Sen så har jag även köpt ett par till mamma som jag ofta lånar.. ;) Så 3 bodymists och en lotion till.


4.vilken är din äldsta/nyaste bodymist?

Äldsta= Coconut Passion
Nyaste= Passion Struck och Forever Pink


5.om du var tvungen att ge bort en av dina bodymists vilken skulle det vara då?

Svårt att välja eftersom att jag gillar alla, men om jag är tvungen att välja en så skulle det kanske bli Endless Love...

6.om du var tvungen att använda en bodymist i resten av ditt liv vilken skulle det var och varför?

Sensual Blush, som ni ser på bilden så har jag använt den väldigt mycket. Den är väldigt söt o det älskar jag!


7.vilken mist tycker du passar dig bäst och varför?

Även här så blir det nog Sensual Blush! Samma anledning här. Och att Jonas tycker att den doftar bäst är ju ett plus ;)

8.nämn två för och nackdelar med bodymists

Fördelar= doftar supergott o är billigt!
Nackdelar= vissa kan vara svåra att hitta och... Ehm.. Att man inte kan känna doften över internet, haha ;)

~ Så.. Detta var en VS tag och här under kommer mina VS! ~

Cornelia


   

 

Ovido - Quiz & Flashcards