Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Cornelia - 6 oktober 2014 19:06

Frågor:
1: Vad har du på dig? Ett par mörkblå jeans, ett vitt linne med spets och en svart kofta.
2: Någonsin varit kär? Yes!!
3: Någonsin haft ett jobbigt break up? Nej.
4: Hur lång är du? 163 kke, nåt sånt..
5: Hur mycket väger du? Secret... ne men det varierar.. runt 50kg.
6: Några tatueringar? Nepp! Vill inte ha det heller.
7: Några piercingar? Ett hål i varje öra, skulle vilja ha en navelpiercing men vågar inte.
8: OTP? Stelena kke
9: Favoritprogram? Just nu är det PH!!
10: Favoritband? One Direction!!
11: Någonting du saknar? Någonting... hmm.. min iPhone.
12: Favoritlåt? Atm så är det Steal my girl med One Direction!
13: Hur gammal är du? 16
14: Stjärntecken? Kräftan
15: Någonting du letar efter hos en partner? Allt som Jonas har.
16: Favoritmotto? "what's meant to be will always find a way" eller "you don't always get what you wish for, you get what you work for" men det finns säkert fler!
17: Favoritskådespelare? William Spetz! Nej men jag vet inte, haha.
18: Favoritfärg? Vit och svart på kläder, men annars rosa!
19: Hög eller låg musik? Lagom! (;
20: Vart går du om du är ledsen? Det beror på vad jag är ledsen över, ibland söker jag mig till en person men oftast så är jag för mig själv då. Så antingen i mitt rum eller på en promenad. Men toan har jag stängt in mig på ett par gånger ;) 

Nu låter det som att jag gråter hela tiden, men det gör jag inte. Så att ni inte missuppfattar mig ;)
21: Hur lång tid tar det för dig att duscha? Det beror på om jag måste snabba mig eller ta det lugnt, minst en halvtimme om jag har tid.
22: Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? Ungefär 1,5 timmar. Ännu mer om jag ska ha nån särskild sminkning eller frisyr.
23: Någonsin varit med i ett slagsmål? Jag och Frida "slogs" en gång... xD
24: Turn on? Finns mycket, men i allmänhet snälla killar :)
25: Turn off? Någon kommer att bli offended så jag håller tyst här.
26: Anledningen till att du började med bloggen? Jag hade en tidigare men den handlade bar om naglar, så jag ville ha en som jag kunde skriva lite om allt möjligt i.. typ så ;)
27: Rädslor? Så sjukt många; döden, mörker, höjder, spindlar (eller ah alla sorters insekter) mm.
28: Senaste saken som fick dig att gråta? Magvärk tror jag! :/
29: Senaste gången du sa att du älskade någon? Idag!!
30: Meningen bakom ditt blogg-namn? Alltså, jag är blond... yeah.. kan skriva ett seperat inlägg om det någon gång.
31: Senaste boken du läste? Det fattas en tärning (svenska uppgift)
32: Boken som du förtillfället läser? Ingen.
33: Senaste programmet du såg? Såg 5 minuter på idol om det räknas, då alla skrek att 1D var på tv och jag sprang ner för trappen..yes.
34: Senaste personen du pratade med? Irl så var det min mamma.
35: Förhållandet mellan du och den senaste personen du smsade med? Vi är tillsammans!  
36: Favoritmat? Spagghetti och köttfärssås! Och all kinamat!!
37: Plats du vill besöka? Rhodos skulle inte sitta fel.
38: Senaste platsen du besökte? Affären... ;)
39: Är du kär? JA
40: Senaste gången du blev förolämpad? På riktigt så vet jag inte. Men skojförolämpningar får jag ofta, speciellt av Sabrine.. (;
41: Favoritsmak på godis? Hur. Kan. Man. Välja. Det. !? Nej men seriöst, det varierar.. Konstigt nog så varierar det beroende på vilken årstid det är. På vintern gillar jag choklad extra mycket till exempel, haha.
42: Vilka instrument spelar du? Gitarr!
43: Favoritsmycke? idk.
44: Senaste sporten du spelade? Räknas zumba? Eller vanlig dans? Annars var det fotboll!
45: Senaste låten du lyssnade på? Du och en annan med PH Kristian.
46: Favoritraggningsreplik? Haha ingen aning!
47: Har du använt den någon gång? Använder inte sånna ^^
48: Senaste gången du var med någon? Idag.
49: Vem borde svara på de här frågorna nu? Alla som vill (; kbk!


Cornelia

Ovido - Quiz & Flashcards