Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Cornelia - 7 oktober 2014 17:59

Hittade det här brevet från världens bästa pojkvän i skåpet när jag skulle gå till bussen, så gullig! :')

Cornelia

Av Cornelia - 7 oktober 2014 14:45

Eftersom jag har skrivit ett antal inlägg om vad jag har gjort med min pojkvän osv. Så tänkte jag skriva ett inlägg om honom... Så att ni får veta lite fakta.. Ojoj ;)

Okej, så han heter Jonas. Han är 16 år, precis som jag. Vi går på samma gymnasium, på samma linje. Vi träffades i sjuan, dvs 3 år sedan. Vi blev tillsammans den 10 maj, det är alltså våra 5- månadersdag på fredag. Han har brunt hår och gröna ögon, han är skitsnygg! Han bor i Sköllersta (ungefär en kvart ifrån mig med buss) med sin mamma, pappa och storasyster. Han har även en urgullig hund som heter Vekku. Hans föräldrar kommer ifrån Finland men han föddes i Sverige. Ja... Vad mer finns det att säga... Jag älskar honom, sjukt mycket!

Jag kan försöka leta reda på några frågor så att ni får veta lite mer, men där fick ni lite basic info ;)

O ah, det är han på bilden ^^

Cornelia

Av Cornelia - 7 oktober 2014 14:27

Jag och Frida pratade om smalhet. Jonas hakade på och sa att jag var på gränsen till att vara sjukligt smal, när jag sa emot och sa att jag var "normalt" smal så sa de emot. Sen så fick jag en så sjukt gullig kommentar av Frida; "Tur för dig att du är fin ändå!" How sweeeeet! :')

Var bara tvungen att skriva ett inlägg om det.. ;)

Cornelia

Ovido - Quiz & Flashcards