Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av Cornelia - 17 oktober 2014 20:54

Den här veckan har vi lämnat in ett arbete inom samhällskunskapen med ett samarbete med svenskan. Jag valde att skriva om anorexia, man skulle skriva en rapport. Det gick bra antar jag, förutom sammanfattningen eftersom jag skrev på fel sätt. Sen så var det tänkt att vi skulle göra en redovisning på engelska idag, men jag hann inte eftersom det var många som skulle redovisa. Sen så hade vi matteprov igår, det gick åt skogen. Tror inte ens att jag blir godkänd. Idag gjorde vi ett historiaprov om medeltiden, det gick helt okej iallafall. Jag fick tillbaka både mina inlämningar inom psykologi och religion. Allt var bra svarat o jag hade fått med mer än begärt i ppsykologin, han hade inget att säga haha! Så högt betyg där skulle jag kunna tro. Och religionen gick det också bra i, hon hade ingen kritik och jag nådde A i alla kriterierna, hon sa även att om jag fortsatt sådär så skulle jag få A i slutbetyg också. När jag skulle gå därifrån så sa jag tack, då svarade hon "det är jag som ska tacka dig". Så stolt!! Nu har jag hittat en favoritlärare på gymnasiet ;)
Men ja.. Så allt gick troligtvis helt okej förutom matematiken.

Cornelia

Ovido - Quiz & Flashcards