Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Cornelia - 11 oktober 2014 18:53

Så sjukt jobbigt... Men det hör väl till...

Cornelia

Av Cornelia - 11 oktober 2014 18:50

Igår så var det 5 månader sen jag och Jonas blev tillsammans! Heja oss! ;)

Eftersom det var Hallsbergsmarken igår så gick vi runt lite på den efter skolan. Han köpte varsitt äpple till oss, eftersom han ALDRIG hade ätit ett kanderat äpple, say whaaat? ;) Så jag tyckte att det var dags för honom att smaka. Och så bjöd han mig på ett chokladtäckt äpple, det har jag aldrig smakat förut. Så gott!

Sen så åkte vi hem till honom på kvällen en stund för jag skulle hem nio.

Men iallafall, på bussen påväg till skolan så fick jag två brev, varav det ena var ett personligt brev då han skrev hur tacksam han var över dessa månaderna oså :') Och det andra var 154 saker han älskade med mig :') VÄRMDE MITT HJÄRTA!!!
Jag älskar honom verkligen!

Iallafall.. Idag så fyller Felicia år, min storasyster. Hela 20 år! Gud vad fort tiden går! Så grattis skruttan! :*

Cornelia

Ovido - Quiz & Flashcards