Alla inlägg den 7 mars 2015

Av Cornelia - 7 mars 2015 16:16

Idag följde jag med mina föräldrar och min lillasyster in till stan och handlade. Så länge pappa klippte sig så lämnade vi bland annat in min MK väska på service då mitt axelband gick av när jag belastade den för mycket. Så nu är den lagad, det gick på 120:-. Men vi fikade och gick runt i affärer också. Jag åt en jordgubbscheesecake och drack pepsi, sen så smakade jag även lite på mammas giganta chokladboll. Det var jättegott!

Nu tänkte jag visa lite vad jag köpte, eller ah köpte och köpte... Köpte det vita linnet åtminstone, tack mamma och pappa!

Denna söta singoalla topp är från Rut & Circle. Den kostade 199:-. Den är i en väldigt fin rosa färg och ska sitta något längre ner mot axlarna än vanliga toppar. Superfin är den iallafall!

Det är den här som jag köpte själv och den kommer ifrån Cubus. Jag älskar spetskanten och tror att den skulle vara fin att ha under en annan tröja. Den är väldigt genomskinlig tyvärr, men det går att lösa. 129:-

Den här ärmlösa skjortan kommer ifrån Cubus precis som linnet, och den kostade 199:-. Jag har velat ha en ärmlös skjorta läääänge och denna var så fin då den är "öppen" i ryggen. Dock finns denna endast på barnavdelningen... Ja, jag är liten. #sorrynotsorry

Älskar färgen på den här filten, och detaljen i slutet. Jättemysig är den dessutom. Den finns på Mio för 59:-.

Äntligen är mina efterlängtade muggar mina, dessa är perfekta till sommaren då inga getingar kan ta sig ner i glaset. Även dessa finns att köpa på Mio för endast 79:- för 3 stycken muggar, paketet inkluderar sugrör.

Dessa är från Bokia, priset vet jag tyvärr inte men skulle kunna tro att det ligger runt tjugolappen. Det är ett suddgummi och en blyertspenna som doftar jordgubb, otroligt gott luktar de!

Det sista jag tänkte visa är denna bok som jag fick igår när vi var och handlade mat på coop. MUMS!

Förlåt för att jag inte hade några bilder när kläderna var på, har provat allt och de sitter bra.. Men jag glömde att ta kort. Dock kan det vara så att jag lägger upp en OOTD när jag har på mig dem :)

Hadeeee

Ovido - Quiz & Flashcards