Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Cornelia - 11 mars 2015 21:32

Jag la upp ett inlägg för drygt en månad sedan om en bikini som jag hade beställt från myswimwear.se, plus en till min syster. Denna har fortfarande inte kommit, men nu ikväll fick jag ett mail om att den var skickad. Vågar man tro på det? Det är frågan, jag håller tummar och tår nu. De är så sjukt fina, så jag hoppas att de bara hade slut i lagret och var tvugna att beställa fler. Dock har jag hört att det är en fejksida, men vi får se! Be för mig ;) xx

Av Cornelia - 11 mars 2015 20:16

Tipsar verkligen om dessa, köpt två förpackningar. De är sjukt goda smaker, plus att det är väldigt smidigt att kunna smaka flera olika.

Av Cornelia - 11 mars 2015 17:40

Dessa snygga fransar beställde jag efter från eBay för ett tag sedan. Kommer tyvärr inte ihåg vad de kostade men tror att det låg på runt tjugolappen, väldigt värt priset. Det är många i paketet och förpackningen är sjukt fin! Har ännu inte provat dessa utan väntar nog på mitt nya lim som jag beställde efter, även den från eBay. Tror dock att dessa är längre än vad jag ville ha, men ändå... Kan klara mig med dessa! Älskar dock hur naturliga de är!!

Ovido - Quiz & Flashcards