Alla inlägg den 14 mars 2015

Av Cornelia - 14 mars 2015 22:58

Och vi har en vinnare... Måns Zelmerlöw med låten Heroes!
Alltså helt kär i både låten, uppträdandet, scenen och honom! Han kan helt klart nå långt i Eurovision, HEJA MÅNS!!

Av Cornelia - 14 mars 2015 22:55

Idag var jag och min familj bland annat på hemmakväll, jag bestämde mig för att köpa lite amerikanskt godis. Alltså, det är ganska dyrt eftersom styckpriset ligger runt tjugolappen. Det som kostade minst var One Direction chokladen. Allt godis var verkligen gott och de får betyg mellan 4/5 - 5/5 allihopa. Jag har fått en ny favorit, butterfinger. HERREGUD säger jag bara. Den som kommer med en sån till mig kommer jag att älska för alltid!! Rekommenderar verkligen allt detta!
One Direction chokladen är dock tillverkad i Wales, men den får vara med ändå ;)
Clara och jag gjorde en testar video innan jag tog bilder, så därför har vi smakat lite ur varje!

Ovido - Quiz & Flashcards