Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Cornelia - 12 mars 2015 19:48

Just nu så läser vi en bok på engelskan. Vi ska efter exempelvis varje kapitel göra olika uppgifter i små grupper, min uppgift den här veckan blev att rita någonting som händer under det kapitlet. Under första kapitlet handlar det mycket om våld, därför valde jag att rita en knuten näve. Jag tror även att jag ska rita en karaktär i boken som det handlar mycket om, då det finns en beskrivning av hur hon ser ut på ett ungefär.

Skulle dock inte rekommendera boken, än så länge är den seriöst hemsk. Både tråkig och äcklig!

Xx

Av Cornelia - 12 mars 2015 19:42

börjar känna mig som misslisibell, men här kommer ännu en haul. Lovar att göra inlägg om annat också, men vill dela med mig av mina inköp som egentligen är helt ointressanta ;)

Ovido - Quiz & Flashcards