Alla inlägg den 30 mars 2015

Av Cornelia - 30 mars 2015 21:46

Igår bestämde sig min familj för att åka till Gekås lite spontant liksom... Dagen efter! Så vid fyra imorse begav vi oss mot Ullared, det tar så sjuuukt lång tid men det är väldigt kul när man väl kommer fram. Jag vill verkligen ha en vårjacka, så jag provade ett par... Men alla är för stora, även det minsta storleken (34)!! Jag har tydligen korta armar... Så det var synd då det fanns ett par snygga. På damavdelningen fann jag endast ett par shorts, därför köpte jag faktiskt två tröjor på barnavdelningen. Jag köpte inte ens största storleken där heller, men ändå är de för långa i ärmarna. Men ja, detta är vad jag köpte/fick! :)

Fick även en skarvsladd men den har jag inte tagit kort på. Samt så köpte jag tre trosor och ett par svarta bikinitrosor men jag väljer att inte lägga upp dem här.

Killparfymen är till min pojkvän och även påskägget!

XO :*

Ovido - Quiz & Flashcards