Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Cornelia - 10 mars 2015 20:03

Detta är så himla kul, igår när jag scrollade igenom youtube hittade jag en video med "Beas liv" där hon och hennes lillasyster testade finskt godis, eller egentligen endast finsk choklad ;)
I den videon åt de just detta ägg som jag smakade idag. Min mormors systers man har varit i Stockholm och när han kom hem fick jag och mina systrar chokladägg. Han hade råkat köpt ett för mycket och självklart erbjöd jag mig att ta det med... ;)

Dessa chokladägg från Fazer är tillverkade av mandel- och nötnougat OCH de är gjutna i äkta äggskal. Like what?

Jag smakade en utav dessa ikväll och mums säger jag bara! Helt fylld med nougat eller vad det nu är... Choklad säger vi! Sjukt god i alla fall, de är dessutom väldigt fylliga i smaken så jag har fortfarande inte ens ätit upp det första... Bara halva! Men alltså seriöst, dessa är så goda! Alltså det är sjukt mättande så man kan inte direkt äta massor utav dessa, men i en mindre mängd så är de underbart goda!

Ni måste prova!

Ovido - Quiz & Flashcards